لاجیتک اولین موس گیمینگ بی سیم خود را معرفی کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 964
نویسنده : MRK

اخیرا شرکت های مختلفی وارد رقابت لوازم جانبی مخصوص بازی های رایانه ای شده اند، و حتی شرکت هایی مثل Razer تنها محصولات مخصوص این بازار را تولید می کند. شرکت لاجیتک سال ها است که در این رده محصولاتی درجه یک تولید کرده است و به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان لوازم جانبی شناخته می شود.


 

 
 

 

 
 

جدیدترین موس سری Gaming لاجیتک طراحی آشنایی دارد، هر چند که ویژگی منحصر به فرد آن قابلیت استفاده از این موس به صورت بی سیم است. لوازم جانبی بی سیم هیچ گاه در بین گیمرها محبوب نبوده اند، زیرا هیچ گاه دقت و اطمینان موس های سیم دار را نداشته اند. به همین دلیل شرکت لاجیتک برای موس جدید خود، G700، قابلیت تعویض بین حالت بی سیم و با سیم را قرار داده است. درگاه سیم در قسمت جلویی و در زیر دکمه های اصلی موس به خوبی پنهان شده است . به دلیل وجود باتری قابل شارژ در این مدل، G700 کمی از دیگر موس ها سنگین تر است، و به همین دلیل کمی قسمت مرکزی آن نیز برجسته تر است. یکی از قابلیت هایی که جدیدا به عضوی ثابت در تمام موس های گیمینگ تبدیل شده است تغییر دقت یا همان DPI در هر لحظه و بدون نیاز به مراجعه به نرم افزار است. برای G700 می توان سه پروفایل تنظیم کرد، تا علاوه بر حساسیت، 13 دکمه این موس را نیز تنظیم کرد. مکان قرارگیری این دکمه ها به نحوه ای است که برای کار عادی مزاحمت ایجاد نکنند، در حالی که به راحتی قابل دسترسی هستند





:: برچسب‌ها: موس گیمینگ ,



مطالب مرتبط با این پست
.